35-år och sjuk :(

Idag är jag sjuk! har vart det i två dagar. Mår Skit!!
Imorgon är det Fredag och jag hoppas att jag mår bättre då.
Lovet går bra , men fort och det är synd! :( Snart är det
Måndag igen och då äre skola som gäller , är så förbannat
trött på skolan så jag spyr! tror säkert att ni håller med.
Det är ju ingen höjdare precis.....
Nu ska jag inte sitta och skriva massa skit , eller jag har ju inge
roligt att skriva om iallafall så :( Denna dag är trååååkig och
den kommer säkert bara bli tråkigare . Fast Mattias fyller ju år
idag så vi kanske gör något , fast jag tror inte det . Båda mamma
och jag är ju sjuka . Ingen rolig dag för Mattias om alla är sjuka!
Hade bra (ni som är friska) haha ;)

/  Amanda


hjärta som jag bakat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0