stan med tillan & mys kväll med skruttan.

Skolan var helt konstig idag! vi skulle först sluta kl 15.00
men sen fick vi redan på att vi inte hade någon hemkunskap
så då skulle vi sluta kl 14:30. men då började vi den
lektionen tidigare så vi gick sluta kl 13:55 :DDDD <3
Efter det kom tillan och hämtade mig!  vi åkte buss hem till mig
och lämna några saker sen vart det stan. gick runt och
kollade lite. Dom hade tydligen " ÖrebroDagen" i dag.
jag tror det var olika skolor som hade massa tävlingar typ.
hahaa kul vare att kolla på .
Sen stack man hem då skulle man egentligen baka men
jag sket i det och tänkte att jag skulle göra det hos evelin
istället. skulle ändå sova där. Jag packade , mattias skjutsade
mig till ekershallen så jag kunde köpa lite ingredienser , sen
åkte vi hem till Evelin, hade massor av påsar att bära på så
jag ringer till henne på porttelefonen men den funkar inte ,
nehe så jag skulle ringa henne på mobilen men då hade
jag glömt det hemma och mattias hade inte med sig
någon heller. Det snabbaste vi kunde göra var att åka hem till
pappa och ringa där ifrån! . hahaha
senare så hade vi käkat pizza, sen var jag tvungen att baka
tills imorgon då vi ska stå i haga och sälja hembakat.
hahaha :D hoppas att mina dumlekakor vart lyckade! :D
aja , nu ska man sovaaaa!



/  Amanda    ♣




I always wondering.........  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0