Bullbakning med vicco och astrid

God morgon! eller aa god morgon och god morgon det är
väl rättare sagt god förmiddag eller vad man nu ska säga.
håller på att göra mig iordning, ska möta mathilda på stan
om ca en halv timma.
Men det va inte det jag skulle snacka om. Jag skulle bara
göra en uppdatering om gårdagen.
Den spenderades ju med Astrid och Vicco. Jag kom hem till
Vicco vid 6 och klockan 7 mötte vid astrid vid hydro. Skulle
hyra film - det blev All the boys love Mandy Lane.
Skivan cepade sig på slutet så vi såg aldrig klart på slutet
fast vi gick in på datorn och läste slutet.
Det vart även bulltajm innan filmen. Jag , Vicco och astrid
´började baka bullar. Goda blev dom såklart!
Nej nu måste jag rusa ska hem till mamma innan också.





















Kommentarer
Postat av: astrid

hah bullartna blev godast :9

2009-04-26 @ 17:59:34
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0