Dubbel avsnitt av Desperate Housewives.

Hej på er.
Tisdag och första dagen i skolan och den började
redan segt. Jag tänkte att oj nu slutar vi nog snart men
då var klockan bara 11. Jag trodde jag skulle dö!
Efter skolan cyklade jag hem. Har suttit och pluggat typ
hela tiden, Först med So:n och sedan med småstjärnor
programet. Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det
så ska jag skriva klart HK- saken.
Ikväll är det dubbel avsnitt av Desperate Housewives +
att jag börjar läsa Ljudet av ditt hjärta



Kommentarer
Postat av: nicolina

tack för att du tog hand om min mobil idag:) man vet aldrig vem som skulle ha tagit den annars!:*

2009-04-15 @ 16:32:53
URL: http://nicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0