Färgdag

Halli Hallå!

Har inte haft tid att skriva nu under dagarna men här kommer
en kort sammanfattning.

Fredag:
Stack upp på stan med Frida & Evelin , skulle köpa presenter
till Vicco. På kvällen åkte vi till Viktoria för att fira henne och Eva.
detta hände under kvälllen.

- Paketöppning.
- vattenkrig.
- talang.
- pannkakor.
- singstar

Lördag:
Vaknade hemma hos Evelin. åt frukost och kollade på Livet är en schlager.
Klockan 3 gick evelin upp på stan och jag åkte hem. Asså idag är det fan
sommar väder, så jävla varmt har det varit idag ! :D It's making me happy!
Senare kom evelin igen och käkade lite Ben&jerry's innan vi gick ut och gick.
Så skönt va det att komma ut en stund och bara snacka av sig.
Va sedan med Evelin hela kvällen.
Nu är klockan kvart över 11 och jag ska lägga mig och läsa i twilight.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi asså jag ser ut som en fluga på bilden ;P

2009-04-05 @ 11:29:52
Postat av: arnÄÄ

bästa dan typ :D så sjukt snygga var vi ;)

och vädret är helt underbart!!

2009-04-05 @ 11:32:17
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0