Frida bli frisk!

Hola!

Torsdag idag och det betyder att det inte är långt kvar till helg.
Var i  skolan som vanligt idag. Musikprofilen vart det inte ett skit
gjort på för att det var meningen att jag och Evelin skulle köra
genom våra låtar som vi ska köra. Vi hade inga papper men vi
visste att Lisa skulle ha kvar dom papprerna sedan förra gången
som vi körde den låten. Såklart så hade hon tappt bort papprena.
Det gjorde mig väldigt arg för att jag och Evelin har en väldigt kort
tid på oss att öva innan temadagen. :( Aja , men vad ska man göra?

efter skolan hängde jag med evelin upp på stan för att uträtta några
ärenden, sedan bjöd gullet mig på Kaffe! <3
Kom hem och började packa på en gång, sedan kom pappa och
hämtade mig och Emil. Nu har jag pluggat intensivt hela kvällen.
Jag känner mig bra förberedd nu inför provet imorgon. Spanska
vettu, inte mitt starkaste ämne kan jag säga.
nej nu ska jag fortsätta läsa den första boken i twilight serien
fast i Edwards perspektiv. Så himla roligt att läsa.
(läser det bara för att jag vänter fortfarande på att Frida ska bli frisk
så jag kan låna 4:an i serien.)

GOD NATT! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0