Hål timma om något!

Halllåjasan!

Idag har det varit en inte så himla lyckad dag!
Skolan började med att Petra var sjuk så man hade hål
från 8.20- 11.15! kul kul .. hahaha Så jag, frida och eva satte
oss i ett grupprum och gjorde lite nytta, jag skrev lite på so:n
och skrev även klart programet till småstjärnorna :D
Efter skolan stannade jag kvar p.g.a att jag skulle ha kvart-
samtal kl halv 5 så jag skulle inte hinna hem emellan.
Efter det följde jag med pappa och A-B ut till farmor och farfar
, dom skulle lämna några blommor.
Nu sitter jag här , skulle egentligen duscha men min äckel bror
var så himla tvungen att duscha så nu får jag duscha efter
Grey's Anatomy istället! :(
Imorgon är det småstjärnorna och jag ska vara konfrancier men
Viktoria olsson. Hon har varit sjuk så vi har inte övat någonting,
men jag hoppas att det funkar.

Nej nu är det dags för Grey's Anatomy.


Kommentarer
Postat av: nicolina

jaha, åh vad bra. Men den är lös så den ramlar hela tiden, hade tänkt att tejpa med svart tejp :D haha.

2009-04-15 @ 22:00:02
URL: http://nicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0