hemma och är sjuk.

Hej
Blev att vara hemma från skolan idag, gick ju hem igår.
Jag känner inte mig inte helt okej än. Kroppen säger emot.
Eller mitt huvud säger emot kan jag säga. Det dunkar som
om en boxare skulle slå på en boxningskudde. Inte skönt
kan jag säga er. Har legat i soffan hela tiden, har även varit
ute med nemo eftersom att det är ett måste.
Har äntligen gått upp ur soffan men då sätter jag mig vid datorn
istället. haha :D Ska kanske försöka att få i mig något att äta.
Ikväll är det desperate houswives igen och jag längtar redan
som en galning! ;) Idag kommer jag också att läsa ut bok 3 i
twilight serien och kommer då att börja på 4:an denna vecka!!
Nej nu ska jag äta lite och hoppa in i duschen.
Ha en bra dag alla ni som inte är sjuk! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0