Kid Svensk.

Hejsan Hejsan!

Jag hann inte tyvärr inte uppdatera någonting igår men det kommer
en kort sammanfattning nu istället.

Jag va med Evelin hela dagen, Vi gick på stan och så. Grejerna som
jag köpte kommer upp på bloggen senare ikväll.
Efter det gick vi hem till mig, jag gjorde en ny franskmanikyr på mig.
På kvällen åkte vi och hyrde film. - KID SVENSK heter den. Har sett
den förut och jag tycker den är helt okej.

Idag så va det ett finare väder iallafall. Vi åkte ut till A-Bs pappas
sommarstuga- käkade våfflor och så. Sitter fortfarande här ute
och umgås med människorna på detta ställe. Eller kanske inte
just nu kanske när jag skriver detta inlägg men förutom det så.
Vi ska väl och åka hem om en stund och då har ja bestämt mig
att jag ska läsa ut Twilight idag , så jag kan börja på 3:an sen
när skolan börjar! :D

Nej nu ska jag försöka dra mig tillbaka lite och så, jag tror dom har
sättit på kaffe nu.




Kommentarer
Postat av: nicolina

läser du ettan eller tvåan? för om du läser twilight så kan du ju inte bara hoppa över till trean sen;):)

2009-04-11 @ 23:37:18
URL: http://nicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0