Planerad helg med roligheter.

Fredag nu då. Gud vad skönt. Känner bara att nu kommer det sitta
bra med en helg. Har för en gångs skull lite planerat i helgen.
Ikväll bär det av hem till Astrid och vicco, blir kolla på film och så. :D
Imorgon blir mathilda på eftermiddagen/kvällen. Kul som vanligt
så klart , träffas inte så mkt. Känns bra att tillbringa mer tid med
dig honey.
Om vi går till skolan så kan jag berätta att vi hade äckel spanska
prov idag som alltid suger. hahha jag kände mig rätt bra förberedd
men när jag väl sitter där inne så får jag blackout. kom typ inte ihåg
någonting. Som vanligt så slänger yvonne in saker som inte äns
var med i kapitlet som hon sen tror att vi ska kunna. Jag menar -
tror hon att man har värsta spanska minnet så man kommer ihåg
allt. i alla fall inte jag.
Idag åkte Evelin till Lund också, kommer sakna dig under helgen,
hoppas ni vinner - det gör ni ju oftast en då så- hahah .
Örebro gymnastik förening sticker upp till Lund och tävlar.
GOOOD LUCK!!!!!!!! ♥


Kvällen spenderas med dess guldvärda tjejor. <3

Kommentarer
Postat av: astrid

men tönt, är ju viste ful :(

2009-04-24 @ 19:56:28
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0