Små Stjärnorna

Hejsan!

Idag är det torsdag och vi hade småstjärnor träff idag
på musikprofilen! Jag tycker alltid att det är så roligt när
alla små barn kommer och ska va med. dom är alltid så
härliga och taggade , visst det finns några som man inte
kan låta bli att skratta åt men dom är så söta när dom står
där på scenen och leker att dom är superstars haha :D
Jag vet själv hur det var att vara med. Jag va med i alla år.
så många år som man fick vara med och jag vann 2 ggr.
Jag kommer så väl ihåg hur nervös och otroligt glad man
va för att det äntligen dragit igång igen! :D

Det va våran sista lektion och efter skolan gick jag, evelin,
astrid och vicco på stan. Vi skulle köpa present till Eva som
har fyllt år. Vi ska på fest hos vicco & eva på fredag så det
blev att handla. Viccos present kommer att inhandlas på
fredag efter skolan. Jag köpte mig öven en kjol på H&M
Hög i midjan och riktigt skön. :) <3

Nej nu är det dags att plugga lite spanska sen ska jag fortsätta
att läsa i andra boken av twilight - När jag hör din röst.



Kommentarer
Postat av: Nicolina

hahaha så söta:) men som sagt...skrattade en aning.

2009-04-02 @ 21:51:49
URL: http://nicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0