You and me forever.

Hej på er!
Idag är det måndag och en ny vecka. Fast vi går ju bara tills
på torsdag för att på fredag är det ju första maj och en röd dag!
När skolan var slut hängde Evelin med mig hem , vi satte oss
på balkongen med varsin kopp kaffe och började snacka om
allt mellan himmel och jord. Så himla skönt att ha någon att
snacka med. Spelar ingen roll om vad det är. Men kan verkligen
snacka om ALLT med Evelin älskling <3 Jag älskar dig.
klockan halv 6 stack jag på kör. Vi ska ha konsert på måndag och
jag hade ingen aning om vad vi skulle köra men som tur va
så var det allt som vi körde tsm med Sonja, fast utan Sonja denna
gång. Synd bara att jag inte får sjunga solo. :(
Nu ska jag kolla på Spårlöst.


Kommentarer
Postat av: evelinpevelinsmmööriii

jag älskar dig och det vet du!<3

vi ska ha massa kul i sommar :D<3

2009-04-28 @ 22:20:27
Postat av: victor krusell

ok? vad e det där för någon bild:S?

2009-09-03 @ 17:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0