Varför söndag?

Usch, jag hatar söndagar! Varför måste söndagar finnas
är den bara tråkig för att det är dagen innan skolan börjar
eller vad då? Jag har också tänkt på att Söndagar oftast
har tråkigt väder. Som nu, det var värkligen ett sommarväder
igår men nu ser det ut som det ska börja regna vilken sekund
som helst. :(
Har i alla fall bara varit hemma idag och inte gjort någonting.
Satt vid datorn förut och sedan kollade jag på reprisen
av robinson och talang. Har kommit ut från duschen nu efter
ett långt varmt bad och en härlig dusch. Nu ska jag nog
antingen fortsätta läsa på fjärde boken i twilight serien , göra
klart lite på No arbetet som ska vara inne nästa vecka eller
göra lite nytta på mitt slöjdarbete om jag ska komma
någon vart.

Nu ska jag göra mig en stor kopp kaffe och börja välja
bland mina uppgifter. Hörs ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0