Vinnaren är... EMILIA! :D

Hejsan!
Denna dag har varit stressande.
Dagen började med att jag åkte tidigare till skolan p.g.a
att det va småstjärnorna. Jag och vicco skulle leda hela
showen men vicco hade varit sjuk hela veckan så jag
fick skriva hela programet själv, sedan gick allt skit när jag
skulle klistra på lapparna på andra lappar som vi skulle ha.
Det gjorde att jag fick panik och jag tappade bort massa
olika saker. Sedan hade vi bara någon minut att gå igenom
det innan showen började. Det gick bra iallafall. ingen sa fel
eller glömde eller gjorde bort sig, det kändes skönt!
Vinnaren blev Emilia - Isabella Holmbergs lillasyster.
Skit söt är hon + att hon bara går i 1:an. Hon gjorde en
suverän tolkning av Så vill stjärnorna! :D

Efter skolan åkte jag hem, packade till mamma och sedan
pluggade jag. Kom då på en sak med so:n som jag hade glömt
bort, tur att han sa att vi kunde lämna in uppgiften  på måndag.
Då kan jag fixa det imorgon.
Nej nu har klockan stuckit iväg. nu ska jag antingen lägga mig

och läsa min nya veckorevy eller fortsätta på
Ljudet av ditt hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0