4-kampen.

Halloj allihopa!
Det är tisdag idag och skolan har börjat nu igen!
På ett sätt känns det skönt för jag är taggad på att
plugga upp studierna men jag känner väl ändå
att sommarlovet inte kanske skulle vara slut.

Idag har vi haft en aktivitetsdag med våran AE4.
Vi va i olika tvär grupper och så skulle vi göra/fixa
olika saker som vi sedan skulle ta med eller redovisa
i idrotten.
uppgifterna kunde t.ex vara:

- ta med en god tårta för 4 personer.
- Ett cykelspår.
- En svinrygg.

Aa det var ju iallafall inte lätta saker att göra , men våran grupp
fixade dom flesta och kom på delad 3 plats av 8 lag! :D
När dom hade prisutdelning så hade dom prisutdelning för gårdagens
tipspromenad och då hade vi också grupper och alla hade en
bestämd lagledare. i min grupp var jag lag ledare och vi vann såkllart! ;)
Vi i mitt lag vann varsin zooklubba som jag ska ta och äta nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0