Besviken, men jag visste det!

Hello igen!
Min dag har faktiskt varit rätt så tråkig. Om man kan
göra ingenting så har jag gjort det idag!
Okej, om jag måste nämna någonting så har jag BARA
suttit vid datorn och tv:n. Jag vet att det har varit jätte varmt
idag men jag har helt enkelt inte pallat att krångla på sig
bikinin och sedan lägga mig i parken och solat.
För mig så lider sommaren verkligen mot sitt slut och
denna sommar har inte kännts som sommar. Det har
knappt varit många varma dagar.
Nej jag är fan glad att hösten är på väg på ett sett och
att skolan börjar igen. Vill komma in i min vanliga vardag
igen!
Nej nu ska jag inte sitta här och klaga på allting.
funderar på att göra en ny header , men vi får se.
Har även nu ikväll tittat på Da vinci koden.
Efter att ha lyssnat på boken så blev jag (som jag förväntat mig)
besviken. Menmen . Vad ska man göra! man kan ju inte
direkt ändra på filmen.
Hare gött!


Kommentarer
Postat av: astrid

VI BORDE UMGÅS!!

2009-08-05 @ 22:24:29
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0