Flickorna på tv2

Förlåt för en väldigt sen uppdatering men jag, pappa och AB
har kollat på "Män som hatar kvinnor". Den var rätt bra men har
ska ändå läsa boken. Det har jag velat innan också men har haft
andra böcker som jag hållt på med.
Skolan har varit helt okej som vanligt, kändes att det blev mer skratt
för min dela! haha. Syv kom på morgonen och informerade lite av
gymnasiet. Jag får panik! jag har verkligen ingen aning om vad jag
ska välja till gymnasiet av dom alternativen jag har.
Är faktiskt glad att jag har förslag att välja mellan medans andra kanske
inte alls har en anning om vad dom vill läsa.
Ska försöka utnyttja all information som jag får om mina gymnasie
alternativ.  Nu ska jag lägga mig och fortsätta lyssna på Änglar och Demoner.
Imorgon blir det att vara barnvakt till Hilda och Melker tillsammans med
Evelin. Så vi får se när och hur jag kan få tag i en dator så jag kan uppdatera.
Kanske tar med min. Vi får se!
GODNATT! :D


Mina söta små "fjortis" tjejer.


Frida vägrade vara med på bild, därför blev det en straff bild! ;)


Ja du astrade , Om blickar kan döda!! haha <3

Kommentarer
Postat av: vicco

asså haha du får skicka bilder till mej från buggen och dom där du har lagt upp ;P

2009-08-28 @ 20:07:54
URL: http://viccoolsson.blogg.se/
Postat av: astrid

haha vad hände med mitt hår och min shal, men är man snygg så är man ju! xD

2009-09-04 @ 12:21:49
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0