I'm a shopaholic!

Hejsan.
Idag har jag varit på stan med Vicco och Evelin.
Tänkte att jag behövde handla lite smått och gott.
Hittade äntligen ett par jeans och en kortärmad
kofta! Bilder kommer senare för jag har fortfarande
min kamerasladd hos pappa , men ska till honom
ändå inom en timma så det kommer ikväll.
När jag kom hem så började jag städa lite , eller
jag gjorde rent handfat och toalett och sedan fastnade
jag vid datorn, fast nu ska jag avsluta och börja packa
och städa för annars kommer jag aldrig kunna göra det
om jag inte släpper datorn nu! :D
Bloggar mer ikväll!

Jag hatar mörkchoklad men jag hittade den här bland den
mörkachokladen och denna var jag tvungen att köpa för att
den inte var mörkchoklad, skulle testa om den var god.
Nu kan jag inte släppa den för det var de godaste jag ätit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0