Sjuk.

Hejsan.
Ledsen för dålig uppdatering men jag har inte
haft något speciellt att skriva om. Tycker inte om att bara
skriva om vad jag gör på dagarna.
Men tänkte ändå uppdatera lite. För tillfället är jag sjuk.
Nyser, hostar, huvudet dunkar. Ja ni förstår nog.
Har legat i sängen nästan hela dagen . Gick upp och lagade
lite mat vid 2 och sedan har jag suttit vid datorn.
Orkar verkligen inte någonting nu. Skulle egentligen med och
grilla med några kompisar ikväll men det blir inget med det.
Skulle även till sjukgymnasten imorgon och göra ett
ansträngningstest, det blir heller inget av med det.

Den nya officiella New Moon teaser trailern kommer imorgon.
lägger upp den så fort jag kan! :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Krya på dig gumman! Själv sitter jag på jobbet igen o har tråkigt. Vi ses i helgen :) Kramar

2009-08-13 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0