Uppdatering av helgen.

Hejsan!
Förlåt för dålig uppdatering men har inte
varit hemma på två dagar så jag har inte
haft tid att blogga.
Min helg har iallafall sett ut så här.

Fredag:
Efter skolan åkte jag upp på stan och käkade
på Java med Evelin. Efter det åkte vi hem till
mig och packade lite och drog hem till Evelin.
Där böev vi hämtade av bella som skulle skjutsa
ut oss till Vintrosa för vi skulle vara barnvakt
åt Evelins kusinbarn Hilda och Melker.
PÅ kvällen sov jag hos evelin.

Lördag:
Vaknade hemma hos Evelin. Tog år och dar att
komma på något som vi ville göra. Blev tillslut
bestämt att vi skulle gå på bio.
Så klockan 18:30 gick vi på den nya BECK filmen.
Helt okej , men dom gamla beck filmerna är bättre.
Sedan blev vi hämtade och åkte hem till mig för att
hämta våra moppar och sedan bar det av hem till
Evelin för att umgås med folk. Åkte sedan hem
klockan 11.

Söndag:
Hade en lång sovmorgon vilket var skönt. Hade
ingenting att göra, eller jag orkade inte göra något
heller så jag tog mopeden ut till farmor och farfar.
Nu sitter jag här och ska strax käka.
Kanske uppdaterar ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0