Varm torsdag toppades med lite shopping!

Hej igen!
dagen har verkligen varit varm, nu väntas bara en kall
dusch för att skölja bort all svett! Usch, det känns lite
onödigt för jag duscha imorrse men jag måååste!!
Har tillbringat dagen med Evelin. Vi har legat i parken
och solat, vi har lämnat lånade filmer och vi har varit på
stan. Ändå så känns det som att det ända jag gjort idag
är att gå, gå , gå! Det är inget jag rekomenderar när det
är varmt ute. Man dör!
Vi kom upp på stan klockan 5. Vi tänkte egentligen bara
ta oss en fika så vi satte oss på bara vara och tog en
fika! Måste bara berömma Bara Vara för deras goda
Caffe Latte! Mums.
Sedan drev vi tiden med att strosa runt lite på stan.
Lovade mig själv att inte köpa något innan alla höst kläder
kommer, men nu var jag bara tvungen att handla dess.


Svart midjehög kjol från H&M 249:-





Skinn imitation väska från H&M 198:-




Dove Summer Glow 60:-  och Nivea Color protection (Hårinpackning) 70:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0