Julen betyder väldigt mycket.

God kväll!
Klockan är 22.00 och ska gå och lägga mig nu. Imorgon
är det Volleyboll turnering och näst sista dagen i skolan, jag börjar bli
lite små nervös.  Har gjort sådana gräsliga survar dom två sista gångerna
vi spelat, har gjort bra survar innan, nu flyger dom bort åt alla möjliga håll.
Blir lite skämigt faktiskt, hoppas det inte händer imorgon, vill verkligen att
vi ska vinna detta. Är även lite nervös inför fredagen. Jag och Evelin ska stå
inför hela skolan i gympasalen och sjunga, vi ska även tillsammans med
Evelina och Niklas vara en "kör". Vi ska nämligen ha allsång och vi ska vara
själva "huvudsångarna" eller vad man nu ska säga. hahha :) kommer
iallafall bli en bra avslutning med en del tårar är ju trots sista julavslutningen
någonsin på mellringe. Känns riktigt konstigt om jag får säga det själv.
Har ju liksom upplevt den avslutningen i 10 års tid och det har ju verkligen
blivit en vana och en självklarhet. Det är nu som jag verkligen tänker att
detta är sista gången, herregud jag blir nästan tårögd när jag sitter här och
skriver men julen är en tid som betyder mycket för mig, den är väldigt
vacker och betydelsefull.

Nu ska jag sova, måste ladda inför morgondagen.
God natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0