Jullov

Man fryser verkligen ihjäl när man går ut. Det är så kallt att man knappt
kan andas. Fast det är väl meningen med vintern. Tycker egentligen att
det är bättre med snö och kallt än utan snö och plus grader.
Är det vinter ska det ju vara vinter. hahaha
Nu har vi iallafall jullov och det är riktigt skönt, kan äntligen slappna av
och konsentrera sig på julen.
Idag ska jag snart hänga med pappa och göra lite små ärenden.
Kvällen blir lugn , väldigt skön.

Igår hyrde jag den andra filmen från Millenium serien - Flickan som lekte
med elden. Riktigt bra var den tycker jag. Nu hoppas jag bara på att
Luftslottet som sprängdes är lika bra.

kommer lite bilder senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0