Anton 5 år <3

HejHej!

Ja, vad ska man säga om denna dag ? finns kanske inte så mkt att säga
förutom att söndagar är den tråkigaste dagen, fast den är även rätt skön.
Idag har man inte gjort så mkt. På eftermiddagen så åkte vi ut till Anton
som fyller 5 år i morgon :D ! <3 hihih vi firade honom och så. hahah
snacka om braiga presenter han fick. Han hade haft kalas innan så det
hade vart ett jävla liv. Blir tidig säng för Fredrik och nina. haahahha.
Imorgon är det måndag igen. Usch det känns så segt att börja en ny vecka.
men sen när måndagen och tisdagen har gått så går allting i en rasande fart.
Sen är det ju sportlov nästa vecka så det ska bli skit kul!
Har inte ni också fått spader på denna jävla snön som kommer. Det passade
inte att komma snö till jul när det är då det ska va snö, nejnej nu ska det komma
snö när vintern på ett sätt börjar ta slut!
USCH säger jag bara. men men , vad
ska man göra? :S
imorgon är det kör också , det är sååå svårt med alla stämmor och så ska man
komma ihåg allt, all text ska man kunna utantill + att man har massa plugg också
så man hinner inte både plugga och sitta och försöka lära sig massa låtar.
Nu sitter jag bara här och babblar om mina små problem , nu ska jag fortsätta
och titta på Beck! :D <3 God natt.




glöm det gamla, det finns nya hopp.

hsdhhdhd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0