BLAAAA!

TjingTjong- muminkalsong!

Dagen i dag har varit BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Den började med Bild och den gick bra förutom att det 40 min för mig
att komma på vad man skulle måla för nått! fick panik, men sedan vart det
nått bara ! hahah :D Hade matte prov idag också. Gick relativt bra förutom att
jag kanske fick lite väl mkt hjälp så jag kommer nog inte få ett MVG ! :(:(:(:(:(
idrotten va rolig och musiken gick bra. Nu ska man bara lära sig texten bättre.
Efter skolan åkte jag och Evelin upp på stan och käkade ;)
När vi satt och käkade på L éspresso så satte det sig två tjejer en liten bit bredvid
oss och dom började snacka teckenspråk samtidigt som en kvinna och en
man filmade alltihop. Skulle väl spela in nått , typ tv reklam eller nått ? hahaah ;)
det va roligt att titta på iallafall. Efter ett inköp av en kofta och en ring åkte man hem
nu har man precis kollat klart på Top Model. Marjorie åkte ut - så nu är det bara
Mckey - Analiegh & Samantha kvar! imorgon är det final så det är spännande. :)
nu ska man sätta sig och plugga lite engelska , sen blir det tidigt säng! :D <3

hsdhhdhd




koft     ring     ringg

Detta är koftan och ringen som jag köpte idag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0