Desperate Housewives.

God morgon!
Kl är 08.15 och jag har precis käkat klart frukosten och ska snart                       
börja göra mig i ordning lite. Idag har vi Friluftsdag och då ska
jag iväg och åka skridskor. haha :D inte så kul kanske men men.
Så jag har faktiskt sovmorgon till 10.00 såååååå skönt!
Klockan ringde kvart i 8 istället för kvart i 6.
idag slutar man tre och sen ska jag nog åka hem och plugga.
Vi två prov nästa vecka och jag är långt ifrån klar , men kan jobba lite
idag eftersom att efter skridskorna ska vi tillbaka till skolan och jobba.

Hörde igår föresten att DESPERAT HOUSEWIVES börjar på Tisdag!!!!
JIPPIE!! Gud vad glad jag blir. Finns inget bättre program än det.
Men pappa kommer bli galen, jag fäljer ju typ nästan alla program.
Han blir jämt galen över att jag aldrig kan gå och lägga mig någongång
p.g.a att jag jämt sitter fastklistrad vid tv:n hahha :) men så får det
bli nu pappa. Du har tyvärr inget att säga till om nu när Desperate
ska börja.

Nej, nu ska jag fortsätta äta upp min frukost och sedan ska man
iväg till vinterstadion vid 10.
Ha en bra dag så hörs vi senare.
/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0