Helg.

God Natt!

Nu är klockan 00.11 och jag är skit trött. Det tar kål på en av att gå
upp jätte tidigt när man ska till skolan och sen går man och lägger
sig rätt sent! jag måste ju alltid fixa och dona med allt innan jag kan
gå och lägga mig. haha
Går dagen va bra! :) Efter skolan åkte jag upp på stan med Evelin
och vi satte oss på Belles Coffe <3 mysigt mysigt . ;)
Efter det köpte jag ett par gråa jeansleggings , äntligen!!!!!
Sedan ringer mamma och sa att hon hade hittat en skinnjacka
på sisters som det va halva priset på! :DDDD
Snacka om att springa till sisters eftersom att det fanns en i min
storlek och det fanns bara den kvar. Satt perfekt , så min söta go'a
snälla underbara mamma köpte den åt mig! :D <3
På kvällen sov jag hos evelin.

Idag:

Gick upp 8.40 för att vi skulle vara på haga kl 10.00 för att sälja hembakat.
Man vill ju ha in lite pengar till klasskassan.
Vi inte så jätte många som lämna så jag vart rätt besviken :(
men lite fick vi och jag tror vi sålde allt, Ska höra med vicco och eva som
bytte av oss . Nu på kvällen har jag varit med evelin och nemo hemma
hos pappa och vi har kollat på melodifestivalen.
Nu är jag sååååå trött att jag somnar strax , ska ta och snarka nu!
God natt!

/ AMANDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0