A shot at love with tila tequila + varmchoklad.

HaliHallå.

Denna dagen har varit BÄÄÄST!
Började att man hade matråd, inte så kul i och för sig menmen.
jag kom tillbaka medans dom andra hade hemkunskap. Vi gjorde
soppa och egna semlor! über gott var det! ;)
Efter det va det a-pass och lunch. Sedan tog klassen bussen upp
på stan för att vi skulle på studiebesök på Nerkes Allehanda.
Rätt kul va det faktiskt, fast den dära tanten snackade för mkt bara!
hahahhahahahahahaha. Slutade kl 3 och sedan käkade man på
La Baguette med Eva, Frida och Evelin. GottiGott! :D <3
Jag och Evelin gick på stan en stund efter det och sedan åkte jag hem.
skulle gå ut med nemo och sådant skit!
imorgon är det Friluftsdag så typ ALLA ska iväg till Romme. Det är ju kul
när alla sina vänner drar till romme och jag själv ska typ åka skridskor.
Ja som ni kanske inser så HATAR jag sådanan dagar. medan alla andra
ÄLSKAR dom . hahha :D
Börjar iallafall kl 10.00 imorgon istället för dom som ska till Romme som
ska samlas kl 06.45 i skolan , HHAHAHAHAHAHAHA
Nej nu har jag kollat klart på A shot at love with Tila Tequila och druckit
varm choklad så nu måste jag hoppa i sängen för det är faktiskt en ny dag
imorgon som kommer bli sååååå tråkig, fast man kan lika gjärna göra den
rolig bara för att! :)
Puss på er och God natt.

/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0