SNÖÖÖÖÖÖÖ

HEJ!
idag är det måndag och en ny vecka. Jag fattar inte att veckorna går så fort.
Kändes som om det va igår jag skrev att det va en ny vecka!
iallafall så börjar jag bli rätt nervös nu. Jag har matte prov imorgon och jag
har typ inte pluggat så värst men ja vill kolla hur det går utan det. Alltså vad jag
kommer ihåg utöver det jag gjort i skolan. Men det som är mest negativt är
att provet handlar om Algebra och Ekvationer!
:(
Om jag inte oroar sig så mkt går det säkert bra! :D menmen, utöver det så va
skolan helt okej idag. Det va verkligen finaste vädret så vi va ute en stund på
No-lektionen. hahhaha , skulle göra en kul grej men som jag är så slutade
det med att man ramlade rätt i snön! :( inte kul, hahaha!
Efter skolan åkte man hem till mamma och packade lite. sen vidare hem till
pappa och käka innan kören! Detta va sista kör lektionen innan sportlovet och
jag är fortfarande inte jätte säker på mina stämmor och så är det två veckor
innan nästa övning! jag kommer glömma allt. :( Vecka 9 kommer Sonja
till oss och ska kolla vilka vi är och sjunga lite! :D ska bli skeeeta roligt.
Nu ska jag ta och gå och lägga mig, är sååå sjukt trött! ;)


hsdhhdhd




ssg
Måste först ta och berätta att min lilla pussunge fyller 5 år idag! <3



fhfg
Fotade även lite på väg hem till pappa. Det är sååå fint med snö! :)


bgf    ccdn   zxvzx
Här är också några foton. orkar inte lägga upp alla idag!
kanske kommer fler imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0