Läs detta, och ge ej upp hoppet!

Hola!

Den närmast tiden har jag tänkt väldigt mkt  varför vet jag inte, men när det är jobbigt i skolan och så har jag
börjat tänkt massaTyp om varför finns vi , vad har vi för nytta av livet , sådana där tråkiga saker som folka ba:
men orrrka tänka på sånt. Men ibland har jag sånna stunder då jag fast i det ämnet . Jag kan sitta och
prata med mig själv och ba : varför finns jag ? behövs jag ? vad ska jag använda mitt liv till ? blablablablabla
typ sånna frågor som man inte kan svara på , det är väldigt irriterande. USCH!
Något som jag också tänker på mkt är killar. Att tjejerna har så höga krav för att passa in hos killarna.
Det är nog det som irriterar mig mest. Men ta ett exempel som att vi tjejer måste vara rejält sminkade och
ha stora bröst och ha ett bra arsle. Det är oftast det som killar tänder på . 
Ha även hört männskor som sagt att tjejer måste se bra ut för att vara värda nånting
Det är såå jävla absurt, som t.ex att tjejer ska ha smink annars är dom inte fina.
 jag vet att dom flesta inte är nöjda med sig själva och att vissa ser faktiskt bättre ut än vissa andra.
En tjej blir nästan aldrig synlig bara för ens personlighet , man blir oftast sedd ju bättre man ser ut.
Det ska jag säga tar kål på en . Jag vet hur det känns att vara med någon som står i rampljuset
och en själv står där som ett jävla fån och bara lixsom BLÄ. nej men ni fattar vad jag menar.
Jag vill bara framföra att ni tjejer är såå himla mkt värda. Villa att alla som läser detta ska ta
och tänka efter. Är jag en sånn tjej som står i rampljuset elr inte . ifall ni är en sånn tjej tycker jag att ni ska
tänka efter hur det skulle kännas om du  inte gjorde det . ingen som såg dig , ingen som brydde sig .
Det är inte så roligt ska jag säga. Vill bara säga till alla att ni är som ni är och ingen ska behöva ändra
på sig själv , det gjorde jag en tid och jag passade verkligen som den personen jag försökte va.
Ni är värda så mkt mer. Vissa som tycker att dom inte är värda nått går nästan oftast i självmordstankar
och jag tycker det är så onödigt att behöva lämna livet så ung.
Jag hoppas att ni förstått mitt budskap och jag hoppas ni tänker efter nästa gång....... <3

Love - Amanda  ♥


hsdhhdhd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0