Våren tittar fram!

God kväll!
Som ni ser har jag faktiskt suttit och gjort om min header lite grann.
Tyckte det behövdes haha :D Vart faktiskt riktigt nöjd.
Synd bara att man inte har Photoshop , man får nöja sig med paint
, det är bara det att det blir inte lika bra ! :(

Våren har börjat tittat fram.

- Solen lyser
- plusgrader
- snön smälter
- glatt humör.


Väldigt bra tecken på att våren börjar komma snart :D
jätte lycklig, nu måste jag hitta en bra jeansjacka snart.
har inte kollat så mkt och där jag har kollat har jag inte hittat någon
iallafall så det suger . :(
I detta vackra väder idag så har vi ju haft friluftsdag som jag berättade imorrse.
Jag och hannah åkte skridskor idag, rätt tråkigt vare och det tog en stund innan
man kunde balansera bra, haha har ju inte åkt skridskor på typ 2-3 år.
Sen va det tebax till skolan och jobba lite - slutade kl 2 och sedan hängde
jag med hannah till Stadium - dom öppnade Stadium Outlet idag
och det va SVIN MKT FOLK. man fick t.o.m stå i kö för att komma in,
Det va för mkt folk . hahahahah :D Hittade ingenting så vi åkte hem.
Nu sitter jag här vid datorn ska strax värma en kopp varm choklad och
sen försöka sätta mig och plugga no lite grann. ligger lite efter .
Har faktiskt inte heller någe speciellt på tv idag heller , eller jag förutom
A shot at love såklart ;) <3

Nej just det, pluggning vare ju som gällde. Ses imorgon och då är det fredag.

/ AMANDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0