Betty, Molly ;)

Hej igen!

Har ni tänkt på att från att inte skriva på typ flera månader till att helt
plötsligt skriva 2 ggr per dar. hahah :) men helt plötsligt har jag blivit
helt besatt av bloggen, även fast min blogg kanske inte är så intressant.
imorrse skrev jag ju att jag skulle iväg till mormors grav. jag åkte dit med
mamma och mattias och satte dit ljus. på vägen hem handlade vi
och lite sånt. Vi hade köpt med semlor hem för att fika lite , så ringde telefonen.....
Pappa ringde och berättade att Emil och han åkte ambulans ner till sjukhuset.
Emil och han va nere i Kungsör (40 min från örebro) och spelade hockey.
Emil hade tydligen börjat att hyperventilerat. precis så där som jag gjorde på
gympan för ett tag sen. men jag vet egentligen inte vad som hände men man blev
ju rätt rädd. han va precis som en som får hjärnskakning, dom vill ju bara sova, det
ville han med men va tvungen att hålla honom vaken. Alla drabbades ju av panik.
Mamma åkte ner till USÖ , jag och mattias vart oroliga och nemo började skälla.
ja det vart värsta uppståndelsen. haha :D men tillslut vart allt bra igen . dom va
framme vid akuten vid 6 kanke och kom därifrån kl 9 halv 10 ungefär så det
va tydligen rätt lungt på akuten. iallafall han mår bra! :D
På kvällen gick jag hem till pappa och kollade på Körslaget, eftersom att pappa
va på akuten så va det bara jag och AB hemma. men hon skulle ha hennes 
hunder ikväll ( som hon delar med sin mamma) så jag busade med dom typ
hela kvällen. föööör söta är dom!
imorgon blir att stå i holken. ;)

byebye

hsdhhdhd








xfgzdsf

Här har vi söööta Molly! :D <3



hdhdd

Här har vi ENORTM sööta Betty! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0