Evelin 15 år.

TjenisPenis allihopa!

Måndag betyder alltid ny vecka och jag tänker varje måndag att denna
vecka måste bli en bra vecka men det slutar alltid som en Okej , eller
bläää vecka! hahahaha :D
idag är det inte en vanlig måndag utan måndagen den 26 januari
och min älskling fyller 15 år. såå stor flicka nu. ;) < 3
Både Astrid och Viktoria va sjuk idag men vicco hade skickat med
Sofie den grej som vi skulle göra för Evelin. hahha
vi hade två lappar som skulle sitta bak på ryggen och fram på magen.
den som satt fram stod det : Gratta mig jag fyller 15 idag!!
och på den där bak va det en jääätte skämig bild. hahaha ;)
men men, hon fick igen din lilla korv. hahahahhahah <33
efter skolan så åkte man hem och käkade lite . Sen vart det
iväg till Holken, kul som vanligt va det ju även fast det va dåligt med folk.
Det är ju helgerna som det är mest folk eftersom det är matcher då och
bara träning på vardagarna , :(
Sen åkte man hem och kollade på Bonde söker fru - Bröllopet.
Nej nu måste jag dra, kollar på CSI - NY! <333333

hadetbra!

hsdhhdhd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0