fixat bloggen.

HejsanSvejsan.

Idag är man hemma och är sjuk, det var ju typsikt just denna vecka då
halv klassen är sjuka! :( usch inte kul. Jag fryser och har ont i huvet ,
känns som om jag aldrig kommer bli varm.
Har iallafall suttit och fixat till min blogg typ hela dagen. haha ;)
jag är riktigt nöjd för att vara första gången , men den vart inte
riktigt som jag hade tänkt mig och den är inte så anvanserad
heller , får fixa mera när jag har tid och ork.
Nu är det dags att gå ut med nemo sen lägga sig med en kopp
te och titta på morden i midsomer. Det kan inte bli bättre! ;) <3



morden



Kommentarer
Postat av: astrid

fixa bloggen när man är sjuk (L) haha!

du borde göra texten lite större på siden, ser knappt vad detstår, hihi!

2009-01-29 @ 12:23:31
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0