Holken.

Hej allihoppa! ;)

idag har man inte gjort så himla mkt för utom att man stått i Holken!
sååå himla jääävla kul äre. fattar egentligen inte hur jag kan tycka det
men det är bara det. stod där från 3-6 och ska stå där några fler ggr.
men få se hur det blir med den saken eftersom att jag ska sälja
aftonbladet snart ju! ;) Holken gör jag ju gratis men inte aftonbladet
inte , det får jag ju betalt för ;)
nu är kl 22.10 och jag skulle ha legat i sängen för 10 min sen.
måste hålla min tider annars blir jag så trött under dagarna och påå
kvällen. men jag kände att jag va tvungen att skriva lite , har ju typ precis
blivit klar med läxan som man kom på idag att man hade till imorgon!
Smart ditt lilla ägg! hahah :D nu ska man fixa ordning sig lite och
skriva lite deckare. Jag vet att klockan är mkt men jag m¨ååååååååååste! =/
Hare gööööött..

hsdhhdhd




fhhhdh
Show me the way to go, let me fight with my body and soul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0