Ny dag, nya möjligheter

Idag är det Lördag, så himla skönt med helg asså, ni anar verkligen inte. haha
Vaknade hemma hos evelin, fy vad skönt att sova ut, kanske blir sista helgen jag får
det eftersom att jag ska börja sälja aftonbladet.. Ska bli kul att tjäna lite pengar på egen hand.
Nu är kl strax 1 och snart ska man bli hämtad av mamma och mattias och då ska man iväg
till mormors grav, det är 12 år sedan hon dog idag! :( inte roligt ska jag be och få tala om.... :(
men men , det finns ingenting man kan göra ändå så det är bara att leva med det. ;)
gårdagen va för bra. kollade ju på let´s dance och Linda&Martin åkte ut. hahah dom sög
så det va bra , men det va ändå inte bra eftersom att Martin kommer från Örebro och det
va inte så kul att en örebroare åkte ut , men men nästa vecka måste iallafall Kitty ut!!!!!!!!!!!!
om dagens möjligeheter för ni veta mer om ikväll. hörs senare.

hare bäääst flodhäst! :D

hsdhhdhd

Kommentarer
Postat av: alec

kitty?? varför?? jag tycker linda skulle åkt, eller elisabeth...

2009-01-18 @ 15:56:40
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0