start over..

Hej på er.

jag vet att jag inte har skrivit på huuuuuuuuuuuuuur länge som helst, men jag har nog
bestämt mig för att skriva lite smått när det händer saker.
har iallafall fått vetat att min kör ska köra till Sonja Aldén på konserthuset den 22 mars
sen att nästa vecka är det väldigt spännande. ett skäl är att man fyller 15 år! och sen är
det för att man får veta om man gått vidare till audition! läääängtar , hoppas att man
går vidare.
För dom som inte vet jag vad snackar om så har jag ansökt om att få en roll i en teater
som man ska sätta upp i Brunnsparken i sommar. Teatern heter "Berts Bravader"
ja det handlar även om Bert ljung. hahaha :D
nu ska man skriva lite på sin deckare sen är får man gå  och lägga sig tidigt för
man är as trött och ont i huvudet.
imorgon sover man hos evelin. skriver om morgon dagen.

ciao.

hsdhhdhd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0