Hälsningar från Kalmar.

Hejsan min vänner.
Sorry för dålig uppdatering men annat har kommit
emellan.
Är just nu på hotellrummet i Kalmar. Hotellet är rätt
så sunkigt och inget jag kanske kan säga är det bästa
hotellet men det duger att övernatta i.
Idag har vi varit på Öland. Åkte långt uppåt helvetet till
Böda sand. Det är en jätte fin sand strand och en
underbar camping. det är ett ställe jag måste tillbaka till.
Va borta exakt hela dagen. Kom tebax till hotellet på eftermiddagen
då duschade vi och sedan åkte vi in till Kalmars centrum och
käkade på restaurang.
Imorgon kommer jag hem.
Då kommer även mer uppdatering + bilder.
Ha en bra fredags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0