Stockholms dag med allsång på skansen.

Hejsan!
Igår hade jag, pappa och AB en hel dag i stockholm.
Vi gick först runt på stan. Konstigt nog hittade jag INGENTING!
Jag blev as irriterad. Vi va både inne på NK och Sturegallerian.
på eftermiddagen åkte vi ut till Djurgården och gick på skansen.
Såg massa djur + att vi avsluta med Allsång på skansen.
Bussen gick hem klockan halv 10 och vi va hemma vid halv 1.
Artisterna va : Kevin Borg, Kaj Wresvijk , Lili och Sussi m.m


Såg vildsvin, både denna och kultingar.
¨


Så himla söt bild. Mamman sitter helt nöjd och låter sina ungar äta gott!


Uggle bebis!


Massor av björnar i en hög som ligger och sover. Bilderna blev väldigt
suddiga p.g.a av glaset emellan.




Här har vi den sötaste av dom alla, Uttern! :D <3
Tänkte sno den till dig astrid, men sedan kom jag på att det inte var
någon iller.






Hövdingen själv!


Mamma, pappa , barn! :D








hahaha, Evelin bülow hittade jag också! :D






Hittade även Doris och Nemo! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0