Mathilda Eriksson <3

Hejsan.
Idag har jag spenderat dagen med min älskade
Mathilda Eriksson.  Vi sprang runt lite på stan i regnet,
hon skulle köpa present till sin mamma. Själv hittade
man ingenting , eller jo jag köpte choklad på Chokladbutiken.
Den var vit choklad med smak av bananasplit, choklad och
mandel. Jätte god fast den blev väldigt mäktig tillslut.
efter stan stack vi hem till henne och tittade på film och mös.
Det blev Järnets Änglar - en mkt bra film som jag rekomenderar.
Nu ska jag sova ska hinna göra massor av saker imorgon.




Kommentarer
Postat av: mathilda eriksson

för bra dag :) hoppas vi ses snart igen gumman!

kramkram!

2009-07-12 @ 14:50:34
URL: http://mathildaeriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0