Allt flyter

Hejsan!
Lördag idag och jag har inte gjort så mkt.
Gjorde mig i ordning och tog moppen till USÖ apoteket
och köpte sminkborttagnings medel. Brist för tillfälligt!
Sedan åkte man till pappas juobb där AB och pappa höll
på att tvätta bilar m.m
Dom skulle lämna farfars bil när dom var klara så jag följde
med. Fikade där ute.
När vi kom hem så har jag mest suttit vid datorn, var även ute
och gick med pappa och AB. Skönt att röra på sig!
Nej nu ska jag titta på Allt flyter. Värkar vara sketa bra! ;)


Kommentarer
Postat av: vicco

ngn dag får vi ta mopparna till eurostop å hyra en film lr ngt å sen åka hem till nån å mysa ;) inte så att vi bara kan gå till hydro men endå ;) fika på stan nån da va? :D

2009-06-21 @ 14:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0