Endless love

Hejsan!
Måndag och sista riktiga skoldagen, det är helt sjukt.
Jag fattar det inte själv. Ska bli så himla skönt att sluta skolan
iallafall och få sommarlov ett tag, det kommer alla behöva.
Har iallafall tänkt att uppdatera under sommaren. Det beror
på hur intresserad jag är.
Har iallafall hunnit med olika saker idag. Har färgat håret med
mamma (nu har jag äntligen det klart) sedan har jag även
varit hemma hos pappa och hämtat mina saker eftersom att jag
ska vara hos mamma nu.
Imorgon ska kanske iväg och hämta moppen! Gud vad jag längtar! :D
Nej nu ska jag gå ner och göra mig en stor kopp varm choklad och
sedan ska jag sätta på en bra film, twilight kanske! ;) <3

Innan jag avslutar får ni en underbar låt att lyssna på - Endless love -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0