Fredag + shopping.

Heejsan.
Idag har jag varit på stan. Först med mamma, kom upp dit
klockan 10 då stan öppnade. Det var skönt eftersom det inte var
så mkt folk och sen var det inte så varmt.
Hittade en klänning och ett par sandaler. Evelin kom senare för
vi skulle köpa present till astrid.
Klockan 6 kom man hem till Astrid som bor inne i skogen i Närkes Kil
någonstans. Vi grillade och käkade tårta och hade det allmänt mysigt.
Jag fick nya bebisar också. 7 st kossor som jag älskar!
Jag hann ge dom namn också. Det var : Lars-Göran, Arne, Kim, Lucas,
Sven-David + deras föräldrar Magda (Magdalena) och Ulrik.
hahhaha.
nu håller jag på och lyssnar och tittar på massa Michael Jackson klipp
bara för att man saknar allt detta! :(
God natt allihopa!


Röd blommig klänning från Vila


Sandaler från Dinsko

Kommentarer
Postat av: Terese

Nu är du med och tävlar.

Skickar länken på söndag. :)

2009-06-27 @ 01:05:57
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jo, MJ känns rätt att lyssna på nu... Ha en fin kväll!



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-06-28 @ 23:11:18
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: vicco

asså jag har inte fått in det att han är död i mitt huvud än....

2009-06-29 @ 10:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0