Kossarna ska ni ut i hagen!

Hejsan.
Förlåt för dålig uppdatering dagarna bara sticker iväg
och jag har varken ork eller tid att blogga. Trodde jag skulle
ha tid att blogga men ikke san ikke.
Ska bli mkt blogg nu nästa vecka då jag ska vara barnvakt åt
min kusin en hel vecka.
Då blir det bra uppdatering och mkt bilder! :D

Måste bara tacka Michael jackson för att han gjort
musiken till den den är idag!
Han va verkligen guldvärd.
Rest in peace Michael jackson.

I fredags så hade astrid födelsedagskalas.
Det var några folk från klassen + några närkes
kils lantisar! haha.
Astrid hade kossor utanför sig (det var inte hennes).
Har blev då mamma till 7 st. Enligt mig då.


från vänster: Kim, Göran, Magda(biologiska mamma), lars-göran och Arne.


Lars-Göran och Magda.


Min älskade Lars-Göran! <33


Pappa och Mamma - Ulrik och Magda.

Kommentarer
Postat av: ivar

haha du är en ko amanda.. inte ok ;)

seriöst du vet inte hur jobbiga dom är! skriker hela morgnarna :@ :d

2009-06-30 @ 10:16:18
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0