Skara Sommarland.

Hejsan!
Har varit en helt underbar dag idag! Solen är framme, det är varmt
ute och jag har varit på Skara sommarland hela dagen idag.
Åkte dit med mamma, emil, evelin och robban (en kompis till emil).
Va riktigt roligt, vi badade i vattenlandet!!!! :D <3
Senare åkte vi karuseller på tivolit! :D
Så klart ville jag spela lite på chokladhjul. Vann andra priset på
ett toblerone hjul och tredje pris på Ahlgrens bil - hjul!
Nu är jag döds trött för att ha hållit igång hela dagen.
Plus att man har bränt sig på många ställlen på kroppen så nu är man
röd som en jordgubbe och så hettar det som en kamin.
God natt sverige!


Evelin och jag i "Newton"


Dygnsura kom vi iallafall ner.


Evelin leker Pippi i Pippi huset!


Starkaste flickan i världen!


Mamma och jag någonstans i gruvbanan.


Evelin och Jag! (Denna bjuder jag på)


Oförberedd bild innan flygturen startar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0