Välkommen sommar'n

Välkommen sommar'n!
Jag är så himla glad nu! Sommaren har kommit och nu
leker livet. Eller ja om livet leker vet jag ju inte om det stämmer
men jag är iallafall glad som ett barn som nyss har upptäckt att
den har fötter/händer! :D
Idag har vi varit i Prästryggen som ligger i Frövi, jätte fint ställe.
Var där jämt när jag var liten och älskar det stället.
Va så otroligt skönt vatten, man frös aldrig när man va i vattnet, blev
väldigt chockad eftersom det är sjö jag snackar om (väringen).
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan kolla på det som gör
hela sommaren. Nämligen Allsång på Skansen och Morden i Midsomer.
Evelin sover här ikväll också för imorgon bitti drar man till Skara Sommarland.


Så här ser det ut i prästryggen på sommrarna! :D


Kommentarer
Postat av: astrid

VÄLDIGT välkommen sommar! :D

2009-06-23 @ 20:17:16
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0