HK-prov

Hej igen!

Jag skrev aldrig någonting igår. Jag hade så himla mkt plugg så jag
kände att jag behövde öva på det. Gårdagen va iallafall som vanligt
seg skol dag, Hatar måndagar! :(
Han inte läsa mkt igår helller. satt med mattepluggandet från kl 17.00
till klockan 20.00 ungefär. Det va riktigt jobbigt men det funkade.

Idag har det varit skola. Vi hade Beep test på gympan. Jag va mkt bättre
än förra gången. Jag har ju inte tränat på 1 ½ år så jag är väldigt nöjd med
mina 7.8 :) Efter skolan hämtade pappa mig och vi åkte ut till farmor och farfar
jag käkade där medans pappa hjälpte farfar med bilen.
Senare så fikade vi lite + att klockan blev så mkt så vi va tvungna och åka
p.g.a att jag kom på att jag har HK-prov imorgon! jag kan inte ett piss!
har suttit och övat här som en jude men jag kommer fortfarande inte
ihåg någonting. Jag tänker skita i att plugga mer och bara sätta mig och
läsa igenom hela häftet som vi har. usch! inte roligt någonstans.

Nej nu ska jag kolla på Desperate Housewives-. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0