La Voix - Malena Erman

God förmiddag!

Gårdagen va himla bra! Va med Anton igår och gjorde roliga saker. På kvällen kollade man
på Melodifestivalen med mamma, mattias och maggan.
Fy satan vad jag va nervös när Måns låg i ledningen hela tiden. Hans låt är ju som alla låtar
vi skickar vidare jämt, och hur går det för dom! jo SKIT. Ta t.ex Hero, den låten kom ju nästan
sist i Eurovision , Det är bra för sverige att vi skickar iväg något mer annorlunda.
Så jag är väldigt nöjd att La voix med Malena Erman vann! :D


Har kommit ut ur duschen och ska snart börja göra mig lite iordning, ska nämligen
ut till dylta idag igen. Ikväll blir det plugg och säng tidigt, Det är ju skola imorgon igen :(
Evelin min korv åker till Teneriffa idag! :(((((



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0