Om jag kunde drömma.

God kväll allesammans!

Jag kom hem rätt sent igår så jag orkade inte sätta igång
datorn och skriva ett inlägg då. Va iallafall och käkade Tacos
på Restaurang Paloma - det ligger på norr.
Jag va där med Evelin, hennes pappa och någon jobbar kompis
till Ulf. Dom hade tacos buffé så det va gottigott, synd bara att jag
vart mätt så fort! :(

Idag gick jag i skolan som vanligt, när jag kom hem käkade
jag och lästa lite i OM JAG KAN DRÖMMA!
Seriöst alla är fan besatta av Twilight. haha fast 8C är värst.
Fast dom är mer besatta utan Edward Cullen - Robert Pattinson
medans vi i 8A är mer besatta utav böckerna. hahah
Sedan packade jag och drog hem till pappa, gjorde dom vanliga
sakerna som t.ex packade upp, käka, duscha + att jag har kollat på
MADAGASKAR filmen . hahah så himla sköön.
Imorgon är det sovmorgon till 09.45! HAPPY.
på kvällen blir det ´bowling med Emil, pappa & A-B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0