Skrattar ihjäl mig.

God natt!

Jag är så grymt trött nu men jag är beroende av min blogg så jag
måste skriva minst ett inlägg/ dag. Hinner aldrig på dagarna längre
känns som att jag bara skriver ett inlägg precis innan jag ska gå och
lägga mig, det känns inte kul!

Vill bara säga till er som inte vet att det SNÖAR UTE! JAG FÅR PANIK.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det ska ju vara vår ute. Det är slutet
av Mars. Det får inte vara snö i april, det får bara inte vara det.
Har min vinterjacka hos pappa också så jag får använda min skinnjacka
i detta varma väder, jippie! kommer ju att frysa ihjäl. :(

Efter skolan idag hängde jag med Evelin hem efter skolan, älsklingen
har ju kommit hem från Teneriffa nu, hahah hon längtar väl tillbaka redan
nu när hon sett all snö.
Efter det typ runt 17.00 åkte jag hem, käkade lite och så.
fick även min premium från VeckoRevyn idag :(
Det va något erbjudande som man fick om man ville prenumerera på VR
så jag tänkte men okej jag tar det, jag var ju iallafall ute efter tidningen,
man skulle få med en brun väska (pås aktigt) och en Sarah Jessica Parker
parfym. När jag öppnade påsen med sakerna i så såg jag att väska
va inte den samma som dom hade visat på bilden, denna va svart och
inte alls "påsig". Parfymen va inte större än en tumme! haha
höll på att dö av skratt när jag såg allting , hahahahh :)

Nej nu har jag snackat alldeles för länge. nu ska jag sova. upp tidigare
imorgon för att byta buss. Det är ju som sagt snö nu! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0